1/2

JBM PILATES

 

 

 "In 10 sessions you'll feel the difference,

in 20 sessions you'll see the difference,

     in 30 sessions you'll have a whole new body". 

-JOSEPH PILATES-

Het regelmatig beoefenen van Pilates geeft spierkracht, flexibiliteit en meer lichaamscontrole. Pilates verbetert de lichaamshouding aanzienlijk en vergroot de longcapaciteit. De methode vergt concentratie, tijd en inspanning, maar de beloning is er zeker! Wie de basis van Pilates eenmaal onder de knie heeft, raakt die niet zo snel meer kwijt.

De Pilatesmethode is een zachte en effectieve bewegingsvorm.  Deze, aan het begin van de vorige eeuw, door Joseph Pilates ontwikkelde bewegingsvorm wint steeds meer aan populariteit. 

Veel bekende modellen en celebrities hebben ontdekt dat Pilates fantastische resultaten oplevert

en worden dan ook regelmatig in Klassiek Pilates studios gesignaleerd.

Doel van Pilates is het creëren van een evenwichtig, sterk spiersysteem en een soepel lichaam. Daarbij worden overbelaste spieren ontlast en verwaarloosde spieren weer geactiveerd en versterkt. 

Pilates geeft je de kracht om  jezelf te blijven uitdagen, iedere les opnieuw. Het is een constant leerproces, waardoor de methode leuk en afwisselend blijft en de zichtbare resultaten blijven motiveren.